weer een top dag - Reisverslag uit Büren, Duitsland van Ameland2016 - WaarBenJij.nu weer een top dag - Reisverslag uit Büren, Duitsland van Ameland2016 - WaarBenJij.nu

weer een top dag

12 Juli 2016 | Duitsland, Büren

Gister waren we te moe om een verslag te schrijven. Dus nu het verslag van de maandag.

We hebben heerlijk uitgeslapen. Om 9 uur waren we wakker en hebben we rustig ontbeten.

Toen iedereen klaar was zijn we naar Nes gefietst en daar mocht iedereen een uurtje winkelen.

Toen we terugkwamen was het tijd voor de sportdag. Maar eerst wat eten. We hadden nogal wat brood over dus met ei en melk maakten we wentelteefjes. Romaissa heeft goed geholpen in de keuken en iedereen zat te genieten van de wentelteefjes!

Toen dus sporten. Het was wel wat frisjes en het waaide nogal hard. Maar dat mocht de pret niet drukken.
Na heerlijk te hebben gesport en een ijsje tijd voor rust.

Als diner kippenpootjes met rijst jammie!!
En voor de avond stond het kampvuur op het programma.
Eerst even wachten tot het donker was en hoppa op de fiets naar het strand. Spannend! Juf Anita had een spannend verhaal voor de kinderen. Maar ook de kinderen wisten er een paar. En voor extra spanning liep er een vreemde man op het strand naar ons te roepen... Vreemd hoor!

Rond een uur of 1 gingen de kinderen naar bed.....maar slapen?!?

Het was weer een mooie leuke dag!

• 12 Juli 2016 - 18:46

Mary Van Dams:

Ik heb elke dag aan jullie gedacht, en zie nu ook hoe gezellig en leuk jullie het hebben.
    Nog 1 nachtje en dan zie ik jullie weer. Geniet nog even van elkaar.
    groet Mary van Dams