Fietsen, fietsen, fietsen....moe - Reisverslag uit Risdam, Nederland van Ameland2016 - WaarBenJij.nu Fietsen, fietsen, fietsen....moe - Reisverslag uit Risdam, Nederland van Ameland2016 - WaarBenJij.nu

Fietsen, fietsen, fietsen....moe

Door: Jailee en Nihad

10 Juli 2016 | Nederland, Risdam

We werden wakker om 7 uur (iedereen was nog moe) door een paar kinderen. uiteindelijk was iedereen wakker en gingen de meeste douchen en de andere spelen tot we konden ontbijten. Na het ontbijt gingen we allemaal naar buiten en gewoon voetballen en lekker spelen.

Rond tien uur kregen we uitleg over het fietsen, daarna kregen we onze groepjes. het was een hele lange route en het duurde wel 3 uur lang of langer en sommige kinderen waren verdwaald. Maar wij gelukkig niet. Tijdens het fietsen moesten we een aantal opdrachten maken en je kreeg een sticker als je de opdracht af had gemaakt, de plekken waar we moesten stoppen zijn: een parkeerplaats, snackbar daar mochten we wat lekkers bestellen als derde: een bankje. het was super zwaar en we hadden honger maar toen we weer op het kamp kwamen was alles goed. Er waren ook kinderen die om 5 uur aan kwamen en daarna gingen we naar het strand, het was niet super lekker weer en er waren kwallen. Toen we terug kwamen gingen we eten. na het eten deden we levend bingo dat is altijd leuk. Om half negen begon de finale van het EK, tijdens de pauze gaan we met zn alle voetballen. dat was de dag. MORGEN WEER EEN NIEUWE :] :] :]

• 10 Juli 2016 - 23:09

Fatima:

Wauw!zo te horen heeft iedereen het naar zijn zin....genieten jullie er maar van!!xx Fatima

• 11 Juli 2016 - 16:29

Marcel Boyer:

Dag allemaal(staf en kinderen),

Erg leuk om jullie avonturen te kunnen volgen!
    Dat zal zeker een zware tocht zijn geweest op de fiets: het was niet bepaald windstil, toch?
    Maar gelukkig heb je bij controlepost 2 altijd die snackbar waar je je moeheid kunt weg eten (je zadelpijn helaas niet).
    Ik blijf jullie volgen en wens je alvast een heel fijne kampweek toe!!

Groetjes,

Marcel Boyer

• 11 Juli 2016 - 17:57

Maite :

Wat leuk om jullie verslagen te lezen en de foto's te bekijken!
    Ik ben stiekem wel een beetje jaloers op jullie!

Heel veel plezier samen!

Juf Maite

• 11 Juli 2016 - 19:05

Jan Van Aert :

Wat fijn dat jullie zo genieten van je afscheidsweek.
    Lieve groet, meester Jan

• 11 Juli 2016 - 19:15

Brigitte:

Dat klinkt goed! Geniet van jullie laatste weekje als achtstegroepers!

liefs, juf Brigitte

• 11 Juli 2016 - 20:32

Jennifer:

Het is fijn te lezen, dat de kinderen zo aan het genieten zijn! Nog heel veel plezier.

• 11 Juli 2016 - 20:44

Yvonne Doncker:

Fijn om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben, geniet er nog maar even lekker van, want het is om voor dat je het weet ! veel plezier,

liefs juf Yvonne